Es gribēju beidzot pēc iespējas vairāk kontrolēt savu veselību.

 

Es vienmēr esmu bijis yo-yo diētu, un man ir bijušas muguras problēmas deģeneratīvu disku dēļ. 3 Es saslimu un noguru no atkārtotiem uzliesmojumiem un sliktas veselības. Es gribēju beidzot pēc iespējas vairāk kontrolēt savu veselību. 

 

 


Es vēlējos uz visiem laikiem atbrīvoties no liekā svara un sākt stiprināt galvenos un citus galvenos muskuļus, lai kompensētu slikto muguru. Kas jūs iedvesmoja mainīt savu dzīvi un sākt savu transformācijas ceļojumu? Es esmu veselības un fiziskās sagatavotības piemērs saviem bērniem un esmu slims, ka nevaru ar viņiem spēlēties muguras problēmu dēļ. 3 Kāds ir lielākais izaicinājums, ar kuru saskārāties pirms programmas uzsākšanas? Kā programma un Beachbody palīdzēja jums pārvarēt šo izaicinājumu? Lielākais izaicinājums bija pārvarēt bailes no muguras sāpēm, kas ierobežo manu spēju vingrot. Es sāku savu svara zaudēšanas ceļu ar mēnešiem ilgu tīru ēšanu un fizisko terapiju, lai iegūtu sevi pienācīgā formā, lai atsāktu regulāras fiziskās aktivitātes.

 

 Kad es sāku zaudēt svaru, pateicoties labākam uzturam, es varēju sākt trenēties, izmantojot Beachbody programmas. Es sāku ar FOCUS T25 un pārveidoju, pirms paspēju atgūt zināmu izturību. Pēc tam es veicu divus 21 dienas labošanas ciklus, kam sekoja viens 22 minūšu cietā korpusa cikls. Šīs programmas palīdzēja man atbrīvoties no liekā svara, tādējādi samazinot pārmērīgu slodzi uz manu muguru. Turklāt mans pamatspēks krasi uzlabojās, kas palīdz atbalstīt manu muguru. Nemaz nerunājot par to, ka Shakeology mani patiešām uzturēja enerģiju un uzlaboja manu vispārējo veselību. Es nevaru sagaidīt, kad varēšu veikt nākamo asins analīzi, lai redzētu, kāds ir mans holesterīna līmenis. Kas jums īpaši patika izvēlētajā programmā? T25 : Šons T ir tik enerģijas pilns un neatstāja ne mirkli. Apdegumu jutu ne tikai treniņa laikā, bet arī krietni pēc tā beigām. 21 dienas labojums : izaicinošs, taču viegli izpildāms. Attiecas arī uz visām ķermeņa zonām. Rudens Calabrese padara to jautru un lieliski pamudina jūs pabeigt dažus pēdējos atkārtojumus. 22 minūšu cietais korpuss : patika lielākā daļa treniņu un, protams, arī 22 minūtes. Dažas kustības, kuras es jutos apdraudējušas manu stāju un kuras nejutos drošas, tāpēc es to mainīšu. Aprakstiet rezultātus, ko sasniegāt ar savu Beachbody programmu. Ar kādiem sasniegumiem jūs lepojaties? Es jūtos kopumā labāks, tonuss, cīnītājs, enerģiskāks un laimīgāks. Ikviens darbā redz atšķirību, ko tas manī rada ne tikai fiziski, bet arī manā vispārējā laimē un garastāvoklī.

Комментарии

Популярные сообщения